Pluggdagen

Idag är det tisdag - min och alla mina vänners pluggdag. Fast det var faktiskt helt okej idag i skolan, ganska kul till och med. På svenskan hade vi bokprat och det var roligare än jag trodde, alla pratade jättemycket och det var skojigt. Det var riktigt kul på NO:n, Peter skulle dra undan en duk på ett bord med glas på - och alla kan ju gissa hur det gick?! Haha, alla filmade med sina mobiler, så snart kommer den filmen ligga på youtube. Skulle inte förvåna mig om den gör det redan nu. Juste, brandlarmet gick 4 gånger idag i skolan! Helt sjukt, vi fick gå ut hela tiden i regnet (Som sagt, det är inte vår än som jag trodde igår.) Klockan 3 hade jag utvecklingsamtal. Det var helt okej, men men... 
Sitter vid pappas dator, så det blir inga skojigt bilder idag heller. Tyvärr.
 Ikväll blir det kanske So you think you can dance-kväll hos Sofia. Om jag inte har för mycket plugg. 

Love,
Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback