Just an ordinary monday..

... och jag sitter med pappas laptop i sängen och skriver. Mysigt, det är pappas gamla dator som han inte använder så jag fick låna den lite och känna på hur det kommer bli sen när jag fått min egen. ;) Idag vad som sagt en halt vanlig måndag. Skola, som vanligt. Inga läxor tills idag, men imorgon ska vi ha bokprat om Sandor slash Ida på svenskan. Jag ska ha utvecklingtsamtal också. Ingen kommentar. På baletten idag började vi med dansen som vi ska göra på Maxim! Det var kul, fast jobbigt. Man skulle typ hoppa på tå hela tiden, jag fick väldigt ont i benen ;) 

Tisdag: Sandor/Ida, bokprat
Onsdag: Matteprov, VG/MVG
Torsdag: So, inlämnng av skrivuppgift
Fredag: Svenskprov, filmhistoria

puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback