Den trettonde april

Hejsan! Julia gick precis hem från mig, vi har haft en väldigt trevlig helg tillsammans.<3 Igår träffades vi för att öva på spanskan och det gjorde vi också. Eller i alla fall lite... Vi hittade lite doktorssaker som passade perfekt till spanskapjäsen! Sen gick vi till ICA och handlande lite mat och annat gott till vår picknick, hihi. Det var jättemysigt, vi satt på en filt och lyssnade på musik och åt mackor och godis. ;) Det var ganska kallt, med det gjorde inget. Sen packade Julia sina sova över-saker och vi gick hem till oss. Jag fixade lite fina frisyrer på henne, och sen gjorde vi massa flätor i Filippas hår, fett snyggt blev det. Efter det; Eva och Adam såklart, de är ju sötast. Vi kollade på Mean girls också, roligt. Sen gick vi till mitt rum och hade det mysigt med lite godis och sånt, mums. Vi somnade tidigt, typ 12 för vi var så trötta... 
Väckarklockan ringde 09.00 och då gick vi upp eftersom vi skulle till kyrkan. (Konfirmationen) Mötte Agnes och Jossa på vägen, det regnade och var superkallt! Sen satt vi där i en och en halv timme och lyssnade på prästen. Kul. Julia följde med mig hem efter och vi hade det jättemysigt i mitt rum med te och massa tända ljus. <3

image190


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback