Danssnack och längtlista

Jag har inte så mycket att skriva om, så det blir ett kort inlägg idag. Just nu sitter jag i mitt rum och läser i boken Holes som vi läser i engelskan. Kul. Nej, den är faktiskt helt okej jämfört med böckerna vi brukar få läsa. Jag var med Julia idag efter skolan och övade på spanskateatern som vi ska spela upp imorgon... Det kommer gå jättebra, det känner jag på mig. Eller inte. 
Jag är helt galen i So You Think You Can Dance, tycker inte alla att det äger?! Alla dansar så himla fint och man blir så avundsjuk för att man inte själv är så bra... Men det är så kul att titta på. <3 Heja heja Daniel, han är bäst!
Juste, snart är det dags för MAXIM också. Vi har fått reda på vilka föreställningar vi ska vara med på: ALLA! Wii, det ska bli jättekul som alltid, årets händelse. Michael Sandwick-steppen ska vara med på alla föeställningar ochdessutom på dansveckan i Kungsträdgården! Mycket att längta till så här års ;)

- Prao
- Gröna lund
- Maxim
- Min födelsedag
- Kungsträdgården
- Skolavslutningen (Bara 23 skoldagar kvar)

kram.


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

ska du se premiären av Desperate Housewives ikväll? =)

Postat av: Julia

So you think you can dance + daniel = sant :D det är grymt bra!
Så kul att vi är med på alla uppvisningar i år, längtar!
Kram kram

2008-04-15 @ 22:02:50
URL: http://jullan1.blogg.se
Postat av: anna

du äger på och dansa becca!! och julia för den delen också!!:P kram

2008-04-16 @ 19:33:06
Postat av: elinår

men guud vilken vacker blogg!!:)
fett fina bilder och sånt:)!!

2008-04-17 @ 17:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback