Dålig uppdatering

Ojoj, hoppsan hoppsan, här har man övergivit bloggen i en hel vecka!
Förlåt alla som läser min blogg för detta hemska beteende från min sida, men jag har haft så mycket att göra på jobbet ;) Nej, men jag har ju haft prao på Indiska (SÅ kul!) och slutat 4 varje dag, och sen har det varit dansen.. Hela helgen har de varit dans, dans, dans! Michael Sandwick-steppkursen var jätterolig och vi ska göra den på Maxim. Danscompagniet elit, haha. Elin har varit här hos mig hela helgen också och vi har haft det jättekul! Synd att Julia blev sjuk och inte kunde vara med, det skulle vart så kul... Men men, det blir aldrig som man tänkt sig. Nu har jag dushat och har på mig myskläder. Jag orkar inte skriva så mycket mer, jag är jättetrött efter all dans och all Elin ;)
Vi ska äta nu,
R <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, nu får du allt skärpa dig Rebbs ;) har saknat dina inlägg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback