Tisdag

Idag var jag i skolan som vanligt, men vi hade ju projekt. "Växtvärk" heter projektet som vi ska jobba om i två veckor. Nya grupperna har vi börjat med nu också. Våran grupp är ganska bra, faktiskt (För en gångs skull) men Agnes är ju ensam i den andra hemska gruppen. Tycker så synd om dig, Agnes, men hoppas du kan byta... 
Vi kollade på en filma idag, Linas Kvällsbok. Jag har ju sätt den förut, men den var väl bra. Sen skulle vi diskutera i grupper om fimlen, och så kom vi in på hur killar och tjejer är, och då blev det VÄRSTA diskussionen! Det blev typ killarna mot tjejerna, och alla killar ba:
Tjejer sitter bara två och två och dricker te och pratar känslor!
Det var ganska kul, Petra tyckte också det, äntligen nån som pratar på lektionerna, det brukar alltid vara knäpptyst.
Nu är jag hemma, jag chattar lite med Julia <3 Jag har just gjort klart en present till pappa, han fyller år på fredag. Hoppas han blir glad, fast presenten blev lite konstig, hehe.
Fick just veta att Julia inte vet vad Carpe Diem betyder, hon hade aldrig hört det förut, haha. Mystiskt!
Imorgon är det dans, det ska bli kul! Onsdagar är bästa dansdagen, två danser på samma dag! Adrienne är så himla bra <3

Det är Idol idag också. Tjejernas tur... Vet inte vem jag ska heja på än av tjejerna eller killarna, men jag tycker att Knut borde åka ut, han är inte så bra. Gathania är bra tror jag, hon har coolt namn iallfall!



Puss och kram,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Agnes

...och alla killar ba: ba, hihi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback