STUDIEDAG!

Idag är vi lediga! Det var så himla skönt imorse när man inte behövde gå upp så himla tidigt. Jag ska nog ringa Jossa och Sofia snart, vi skulle plugga lite tillsammans på förmiddagen. Vi har en massa svenskagrejer som ska vara klart imorgon:

- Reflektion kring studieteknik och betyg
- Referat om Utö
- Resereportage om Utö
- Kunna massasaker om August Stringberg
- Kunna massa saker om Naturalismen
- Kunna massa saker om boken Hemsöborna

Allt det måste jag göra idag... Fast jag har redan varit duktig idag och städat mitt rum (Som mamma sa att jag skulle gör men...) Idag är det stepp och piano också. Jag måsta skynda jättemycket från dansen, eftersom påianot börjar samma tid som steppen slutar... Men Kerstin sa att hon skulle kolla om det fanns någon annan tid på pianot.
Har inte så mycket mer att skriva idag.

Pussochkram,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback