Dagens

Jag gillar inte listor så jättemycket egentligen, men idag kände jag att jag ville göra en.

Dagens Outfit: En röd klänning med svarta tights
Dagens låt: Apologize med Timbaland
Dagens dusch: Idag efter gympan i skolan, om det räknas...
Dagens frisyr: Hästsvans med luggen nere
Dagens smink: Mascasa och lite läppglans
Dagens händelse: Boxningen i skolan
Dagens planer: Dans och piano
Dagens vill ha: En pyamas som jag såg på Topshop för att tag sen, men jag kom och tänka på den idag..;)
Dagens saknad: Kusin-Elias
Dagens drog: Jag tar inte droger
Dagens tråkigaste: Vädret..
Dagens roligaste: Boxningen ;)
Dagens finaste: Elsas gympapåse!
Dagens måste: Sätta på mig varmare kläder, jag fryser så himla mycket
Dagens dricka: Pago
Dagens köp: Ingenting...
Dagens mat: Rester, typ.
Dagens sjuka: Knock on wood.
Dagens kärlek: Familjen
Dagens mående: Lagom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback