0% läxor!

Skönt med helg igen! Vi har inga läxor heller, och de två närmsta veckorna har vi bara projekt = Inga jobbiga lektioner och inga läxor. Filippa och jag är ensamma, mamma och pappa jobbar fast det är helg... Men jag har öppnat förpackningar på ca 150 ramar idag, och sen ska jag hjälpa till att sätta in nån himla text i ramarna som ska finnas i varje badrum på hotellet.
Annars har jag inte så mycket att göra idag, bara vara hemma och ta det lungt, typ. Men min mobil funkar fortfarande inte, jag blir galen snart! Det är faktiskt jättejobbigt att inte den. Men på måndag ska det nya abonnemanget aktiveras (Efter en och en halv vecka!) och då har jag Comviq Kompis!

Det är sol idag också, härligt härligt!


Kära syrra <3


Puss,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: jullan

hej hej :) va söt hon är på bilden! kram

2007-09-25 @ 16:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback