Skolkorten

Pratar med Agnes i telefon om skolkorten.  Dom kom idag med posten! Aah! Nej, men jag blev helt okej, så det var lungt. Om man blir dålig på skolkorten är man körd i ett helt år... Julia, Jossa, Agnes och Sofia blev alla jättefina. <3

Idag hade vi massa jobbiga lektioner och vi slutade fyra. Det är värst på matten innan lunch, då är alla jättehungriga och orkar inte koncentrera sig.. Inte jag iallafall. Efter lunchen hade vi slöjd i massa timmar. Det gick jättedåligt för mig, jag gjorde fel hela tiden.  Hoppas det går bätte nån annan dag.

Snart ska jag till dansen.

I helgen ska kanske jag, mamma och Filippa till stan och shoppa lite. Nej, men jag har ju faktiskt kvar ett presentkort på Topshop som jag fick av farmor när jag fyllde år. Så det kanske blir nåt.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback