Shopping och sova-över-kväll

Hejsan hejsan! Jossa har just gått hem från mig, och nu sitter jag här helt ensam och övergiven.. ;) Igår på dagen var jag, mamma och Filippa i stan och shoppade. Jag köpte en del:

- Ett par svarta höst/vinterstövlar, Wedins
- En rosa klänning, HM
- Ett par grå ribbade leggings, HM
- Ett par grå benvärmare, Flash
- En Hello Kitty collegetröja, Bik Bok

Jag blev bara tvungen att köpa Hello Kitty-tröjan, den var så himla söt! Har den på mig nu, den är så mysig.

Sova-Över-Kväll.
På kvällen gick jag, Agnes och Julia till pizzerian och åt middag. Det är mycket finare där nu efter att de har gjort om, nästan som en riktig restaurang. Det var gott, det. Sen åkte vi till Brommaplan och hyrde en film som vi skulle kolla på som när Jossa kom hem från sin mormor. Tyvärr kunde Sofia inte vara med, hon är på Svartlöga. Undrar om hon är hemma nu? Jaja, vi hyrde allafall She's the man. Sen gick vi hem till Agnes och träffade Jossa. 
Vi hade jättemysigt som vanligt och åt godis och kollade på filmen. Det var ganska rolig faktiskt. Älskar er, tjejer <3



Puss.




Kommentarer
Postat av: elinåår

tss filmen är kul;)

Postat av: Josefine

det var roligast :)

2007-10-14 @ 19:00:24
Postat av: Agnes

ja, det var kul :)

2007-10-14 @ 19:45:37
URL: http://enoimreh.blogg.se
Postat av: sofia

jepp, det var jag! hemma alltså.. puss

2007-10-14 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback