Idag

Helt vanlig skoldag. På NO:n fick vi hålla på med maskar, asså fy vad äckliga de är! Hatar maskar, allas (Utom min, för den var typ död..) blev helt knäppa och snurrade och hoppade runt som galningar. Ganska kul, faktiskt.
På svenskan pratade vi om betygen, och vi fick redovisa om våra fina "Vi-ska-göra-något-om-kärlek-plancher". Min, Vivves och Sofias var klart finast ;) Matte hade vi också idag. Vi fick tillbaka våra prov, och inte hade jag ett enda fel! Jag fick MVG faktiskt, riktigt stolt.
Nu har jag pluggat järnet till Engelskaprovet imorgon, så nu är jag värd att kolla på Andra Avenyn. (Som jag skulle gjort annars också, eftersom det är så bra. ) Jag tvingade Julia (Förlåt!) att se på det igår, och imorse kom hon till skolan och ba:
Eh, det var inte så jättebra...
Skyll dig själv, sägar jag bara. ;)


Höst.

Kram kram,
Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback