Hej, jag lever!

Hej, jag har inte dött eller nåt, datormusen har varit trasig, eller batteriet var slut så det gick inte att klicka. Jaja, sen har jag varit sjuk också, jag var hemma från skolan igår. Idag vara jag i skolan, vi hade ju halv hemstudiedag. Jag kollade på på dansen, det är så himla trist, man vill bara hoppa upp och börja dansa! Men det fick jag ju inte... Jag vet inte, men jag tycker att jag mår lite sämre nu än dagen, jag har mer ont i halsen. Hoppas jag kan komma till skolan imorgon. Inte för att jag missar så mycket nu när vi har projekt, men allafall.
 Annars har jag inte gjort så mycket, i helgen var jag i Solna Centrum med Julia och shoppade lite. Jag är så himla rik nu! Jag har massa pengar tack vare alla ramar som jag gjorde till hotellet!
Juste, det öppnade ju i måndags också! Det är jättefint där nu, om någon är intresserad, gå in på
www.timehotel.se . Jag vet att hemsidan inte är så jättefin, men det finns några bilder tror jag.

Som ni kanske ser har jag en ny layout nu också. Agnes har hjälpt mig lite igen, jag är inte så himla bra på sånt..
TACK SÅ MYCKET!

Pussochkram,
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Josefine

fiint du har de :)

2007-10-04 @ 16:53:17
Postat av: Agnes

varse varse ;)

Postat av: Rebecca

Tack, tack!

2007-10-07 @ 11:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback