En helt vanlig dag

Idag hände inget speciellt i skolan. På spanskan hade vi vikare, (Jon, som Sofia tror att hon känner från sin tid i Malaysia, haha :P) och på engelskan fick vi jobba med våra Crimestories. Jag tror att jag ligger ganska bra till, jag ska bara renskriva och sen är jag klar! Efter luchen hade vi NO, matte och svenska. Vi fick inte göra någor speciellt på de lektionerna heller. En helt vanlig dag, helt enkelt.
Efter skolan åkte jag och Jullan till Västis och fikade lite medan vi jobbade till NO-provet på fredag. Julia köpte ett par vantar och jag köpte en ny dagbok (Jättefin!) på Pocketshop för bara 29 kr.
På dansen var det som vanligt jättekul. Jag gillar verkligen låten och dansen, man blir så glad av alltihopa! Och kombinationen som vi gjorde på diagonalen var också jätterolig, speciellt armarna i slutet ;)
Snart ska jag gå och lägga mig, och skriva lite i min nya dagbok <3

Ha, det bra,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du inte skriva lite..? fast det är lugnt, typ ingen skriver nu pga skolan you now..... åh, hata SOproven! egentligen har jag inte råd (tid) att sitta här men jag orkar verkligen inte, måste ta en paus. jaja, nu ska jag plugga igen. snart. puss&kram, lycka till med plugget!

2007-10-23 @ 18:23:42
Postat av: Agnes

nu var det allt längesen du skrev!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback