Söndag


Hejsan! Imorgon är det skolan igen, men inte vilken vecka som helst: Elevens val. Och vet ni vad det betyder? Inga läxor på en vecka! Det ska bli så skönt!
Den här helgen har jag inte gjort något speciellt. Igår var vi med Anna och Andreas på kvällen och åt. Mamma och Carina (Anna och Andreas mamma) är just nu i Budapest på semester, men de kommer hem i kväll, nån gång. Typ vid 9 tror jag. Iallafall, idag gjorde jag inte så mycket heller. Pappa och jag försökte fixa iTunes som håller på och krånglar hela tiden. Men det gick inte bra alls. Vi fick avinstallera hela altet, så nu har vi inte iTunes längre.. När vi skulle installera om det, fanns det inte tillräckligt med minna i datorn. Knäppt.
Pappa kollar på sporten, så jag kan inte kolla på Andra Avenyn nu. Men ska kolla på datan om ett tag.

Ha det bra,
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback