Sista dagen på Höstlovet

Nu är jag tillbaka på banan igen, när datan är lagad! Idag gjorde jag inte så mycket, men klockan två gick vi till Carina och co och fikade. Carina fyller år på onsdag, så hela deras släkt och vi på party! Carina hade bakat massa goda saker. Äppelkaka, kolakakor, drömmar, det var jättegott!
Sen gjorde jag lita matte, fast inte så jättemycket. Jag hade varit ganska duktig och gjort lite på lovet. ;)
Men imorgon är det skolan igen. Det har gått så himla fort.. Men snart får man väl börja julpynta här hemma, det är faktiskt inte så jättelångt kvar till jul. Längtar.
F skulle på schlagerparty hos nån kompis och hade klätt ut sig till Nanne Grönwall. Hon hade i princip allt guldigt som vi kunde hitta i hela vårt hus på sig. Hon blev väldigt söt, faktiskt. Kanske lägger ut nån bild på henne om ett tag. Men bara kanske ;)
 
Kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback