Indiska

Äntligen är datan lagad! Det är ganska jobbigt att vara utan dator, man tänker typ: Nej, men det är inte jobbigt, det är bara några dagar... Jag har i allafall inte skrivit på ett tag, men nu är datorn frisk igen.
Jag har inte skrivit på hela lovet, och snart är det ju slut.
Jag var med Agnes idag. Vi gjorde ett spel^^. Det är faktiskt sant. För många år sen gjorde vi ett spel, och idag gjorde vi i princip samma spel, fast finare. Det var väldigt roligt! Jag lånade två böcker av henne, Tusen gånger starkare och Odjurens stad. Jag har läst ungerfär halva Tusen gånger starkare, den är ganska bra faktiskt.
Imorgon ska jag inte göra något speciellt, tror jag. Jag ska nog till V-by och köpa mössan, halsduken och vantarna som jag har sett på Indiska. Väldigt söta, alla tre. Jag har ju presentcheck på 250 kronor där.
Jag gillar Indiska. Det finns många söta kläder där, och massa kuddar och sånt som min moder gillar ;)


Mysigt.

Ha det bra,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Älskar kuddar, hih :)

Postat av: Jollan

Hejsan! =)
åå, hihi. Just det, tack för komentaren!
Kul att du brukar titta in på min blogg =)
Va fin din blogg är! Supersnygg.
Det gick jättebra på tävlingen igår, tack att du hejade =)

Kramar,
Josefin

2007-11-04 @ 16:00:26
URL: http://jollanlovecarola.blogg.se
Postat av: Jullan

hejsan! ja men titta, vi är inne sammtidigt :) hoppas allt är bra med dig!! Vi ses imorgon, loove

2007-11-04 @ 18:25:04
URL: http://jullan1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback