Idag

Hejsan alla <3
Jag har just ätit lite middag, indiska mat blev det. Ni som inte har smakat det, gör det fort, ni har missat en väldigt god sak.
Idag var jag med Sofia efter skolan. Vi jobbade både matte och engelska Det gick väldigt bra tycker jag, nu kan jag hela United Kingdom-kartan. Vi har två prov imorgon, men det kommer säkert gå superbra...
Jag måste åka till och julhandla lite snart, jag måste fixa en speciell sak till mamma. Men åh, jag har inga pengar, jag som skulle försöka spara..
Men juste, jag kan inte åkå i helgen, jag ska på Adventskonsert i Blå hallen, Stadshuset. Jag, Filippa, farmor och mamma ska titta på bl.a. Agnes, Sanna och Olivia som ska vara med och sjunga där. ;)
Roligt, roligt.  

image111

Kommentarer
Postat av: sanna

HEEEEEEEEEEJ HONEY!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback