Valborg

Jahap, då var det slut på detta lilla minilov. Men det gör inte så mycket, det är ju bara 3 skoldagar och sen helg igen! Bara att vi har So prov på tordag, men det ska vi inte tänka på nu...
Igår var det ju valborgsmässoafton. Min lilla familj gick till majbrasan tillsammans med familjen Olofsson/Wassenius och deras gulliga kusiner. Vid själva brasan hittade jag Julia och Jossa, och hennes kompis "Lilla Elin". Det var roligt, men ganska kallt, faktiskt.
Idag var jag med Julia. Vi pluggade lite So, åt bullar, lekte lite modevisning - ;) - och läste i hennes Frida tidningar.
Nu sitter jag här hemma och vi ska snart äta middag.
Det börjar bli lite kallare ute nu igen. Jag fattar inte att värdet inte kan bestämma sig nån gång!! personligen röstar jag på VARMT VÄDER.
Glass. Ååh. Jag blev jättesugen på glass. Inte typ GB.glass, utan sån här riktigt glass, där man får välja smaker och äta i en stoor strut. Mums.


  image28


Puss,
R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback