Summer of 07 är nära... <3

Hoppsan loppsan, här är man duktig och skriver varenda dag ... inte. Japp, som sagt har jag inte skrivit på ett tag nu, men jag har en anledning:
Det har varit så himla fint väder, då sitter man ju inte inne vid datan?
Typ 25 grader! Vem sitter inne då? (Jag vet att det är ganska många som gör det, men jaja)

Men hallå, kolla här, det är SKOLAVSLUTNING nästnästa vecka! Nästnästa vecka! Ojoj, men som tur är har jag fixat en finfin klänning som jag ska ha. Jag fick den för övrigt i födelsedagspresent (Jag är 14 nu!)

Det kommer hända massor med kuliga saker innan sommarlovet:
- Pirates of the caribbean <3
- Invigningsfesten <3
- Gröna lund <3
- Mina böcker från adlibris.com kommer <3

                      image34                              image35

Puss&Kram
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback