"Show me affection"

Då var det helg! Och häre sitter jag framför datorn och har det tråkigt. Nee, jag har det ganska kul, jag chattar med min lilla gulliga kompis Sofia.
Men jag måste bara säga en rolig sak:

Igår när jag var med Julia så gick vi in på datan. Först kollade vi om det hade hänt någno nytt på carola.com, som vi alltid gör. Det hade det inte. Sen kollade vi om det hade hänt något nytt på darin.nu, som vi alltid gör. 
 
Så här:

AFFECTION - BONUSLÅT PÅ iTUNES
På iTunes hittar du nu en exklusiv bonuslåt - Affection

Jag började hoppa runt som en galning och sa det till Sofia som också var inne på msn, ringde till Agnes och var hemma. Sen köpte jag den! Det var så bra! till och med Julia sa det, även om jag tror att hon sa det bara för att vara snäll... Men ändå! <3 Wihi, jag ÄLSKAR den!




Puss och kram,
Rebecca








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback