Önskelista

Nu är det bara en dag kvar på den här veckan! Himla skönt, faktiskt! Det har varit lite smått jobbigt med allt Antiken-slit, men jag tror det gick ganska bra med provet. 
Jag fyller ju år om 19 dagar, det är inte alls långt kvar nu, det är ju redan maj - Ååh, älska maj, älska maj 
Men det här önskar jag mig iallafall:

* Sommarkläder: linnen, shorts
* "Sporttöja" med ränder på axlarna, glansig (Mamma vet)
* Vit eller gul kofta
* Böcker
* Mikas skiva
* iPod-fodral
*iPod sladd som gör att man inte behöver an dator när man ska ladda den
* Halsband med ett hjärta eller berlock som går att öppna
* Glitterpennor
* Svart, tunn penna
* Brevpapper (Till i sommar <3)
* Klistermärken (Också till i sommar <3)
* Lim
* Skolväska
* Dansväska, större än min gamla
* Trekantsbikini
* Nattlinne
* Portmonä
* Pianoboken "Frösöblomster, Peterson-Bergman

Så, det var allt, tror jag. 
Nu ska jag kolla lite på väskor på Wedins - internet

Ses, Rebecca  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback