Mamma och Rebecca i Solna Centrum

ÄNTLIGEN har jag fixat allt - Tror jag?! - tills dansuppvisningen. Jag och mamma var i Solna i dag och jag köpte:

* En vit t-shirt med ett röd och blå- randigt hjärta och texten: sweet sensation, join me and lets be free. GINA TRICOT
 (Jag vet att det är lite smått töntigt, men jag kommer inte använda den i skolan!! )

* Ett par svarta shorts (Som jag kommer använda även utanför dansens värld) BIK BOK

* Ett hår hårband  (Vet vet, jag kanske har det nån dag) GLITTER

Men nog pratat om dansen.

Jag vill verkligen gå på BIO!!
Pirates of the caribbean kommer ju ut den 23 maj (Då är jag 14!! ) och den måste jag se! Hoppas hela gänget kan kolla på den tillsammans <3
För övrigt har ingen hört av sig om noterna till pirates-låten...

image32
Spännande... ;)

Ha det bra.
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Agnes

ja tänka sig ;) då är du vår lilla fjortis, men självklart ska vi se pirates!! imorrn blir det... kul *host* på museet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback