Eurovision Song Contest ikväll

Tjeena alla!
Japp, då var det slut på projektveckan, men det är ju helg nu, det är också bra ;) Innan jag skriver något annat måste jag bara skriva:

GRATTIS ANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Vi ska hem till Anna och Andreas på middag idag, och gratta Anna! Det blir nog skojigt, det är ju ESC idag , heja på THE ARK! Rösta inte på något annat land, man är ju dum om man gör det ;) Ne, skoja gör det om ni vill...

image33


Igår var det dans. Sista gångan för den här terminen, det är ju uppvisning NÄSTA VECKA <3 Innan dansen åt jag Elin och Julia på McDonald's och efter maten gick vi in på apple-affären - Där man kan köpa iPodar, Mac och sånt, för er som inte vet det - där man kunde gå in på datorn.
 Vid en dator fanns et slags webbkamera där man kunde ha olika effekter, så vi såg helt knäppa ut, helt långa, ihoptryckta och massa kul!
Vi stod och gapskrattade framför datorstärmen i minst en halvtimme, alla i affären borde undrat vad vi höll på med...


Jag måste bara skriva lite roliga saker som Filippa sa om muskler igår kväll:

Filippa om vaden:
"Det här saken gör inte så mycket, det bara hänger och dinglar..."

Filippa om låret:
"Kolla här på framlåret... eller, det kanske var det vanliga låret..." 


Japp, det var allt för mig idag,
ses,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha filippa fett sakön du e asså:)

2007-11-04 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback