DANSDAGS!

Åh, igår var det första dansuppvisningsdagen! <3

8.50 Julias pappa stannade utanför Maximteatern och jag blev så himla glad när jag såg  MAXIM - skylten ovanför ingången. Tänk att man blir lika glad varje gång!

9.00 Bytte om och satte oss i teaterstolarna. Fösrt var det några andra som övade, Dansens gudinnor och Singin' in the rain, men sen var det vår tur. Vi fick minimyggor (!) och sändare och allt. Vi övade på Amazing. Det gick bra!

11.30 Jag, Julia, Elin, Olivia, Bea och Emelie gick till Fältöversten och tittade lite, men nästan inget var öppet, klockan var ju inte 12 än. Vi gick till McDonald's och köpte lunch.Efter ett tag ringde Agnes och sa att hon hade övat klart. Jag och Julia mötte henna utanför Maxim, och sen gick vi tillbaka till McDonald's igen. Efter lunchen hade affärerna öppnat och vi gick och trittade lite i BIK BOK, Åhléns, H&M och några till. Jag och Elin sprang och gömde oss i ONOFF gav ledtrådar till de andra om var vi var nånstans. Det var kul, men Agnes och Julia tyckte nog inte att det var lika kul... ;)

14.30 Vi övade till Lenny, Seal, Dansa mitt i gatan, 42nd street och Streetlife. Allt gick bra där med.
Sen fixade vi oss, sminkade oss och allt. Linnea frågade mig om hon skulle sminka mig, och jag sa såklart JA! eftersom jag inte kan själv ;) Det blev fint, men ganska mycket. Men jag litade på henne eftersom att hon hade jobbat på MAKEUP STORE i två veckor.

18.00 SHOWEN BÖRJADE!! Jag var jättenervös innan, men när man kom ut på scenen släppte allt. Det varså himla härligt!! Åh, det gör inte att förklara, men åh, det va såå kul!!! <33
Och det bästa är ... ATT DET ÄR 3 HELA DAGAR KVAR!!
Wihi!

Nej, nu måste jag gå och packa till nästa uppvisning! 

Kram 

  


Kommentarer
Postat av: Agnes

rolgit det var! :) men kan du inte skriva något mer snart? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback