Agnes idag

Hejsan alla glada! Nu är det söndag, men det gör inte så mycket, eftersom vi har projektvecka nästa vecka - Eller egentligen blir det ju den här veckan, eftersom söndag är den första dagen i veckan enligt asagudarna eller vilka det nu var :)
Men idag ska jag iallafall vara med Agnes, men hon är lite seg ( Nee, förlååt Agnes! ) så jag sitter här och bäntar på henne.
Ingen är hemma för:

* Pappa spelar golf
* Mamma och Filippa köpter presenter till MIG!

Men ååh, jag längar så himla mycket till sommarlovet, jag blir galen snart! Det är så härligt att kunna åka till Ängbybadet och bada! Och få så himla många brev, Elinor och alla Systrar som bombar mig!  Längar rtill grönan, det kommer bli så kul, eller hur tjejor?!

 
image30

Ett litet sommarminne från Utö i somras ( Och Filippas rumpa ) 

Vi ses,
Rebecca



Kommentarer
Postat av: Jörgen

Om mindre än 24 timmar avgörs vilken TV-serie som är bäst just nu. Använd just DIN röst, och är du orolig att din serie inte vinner så tipsa din kompis med då ;)

På måndag morgon kan du börja rösta på nästa veckas omröstning...(och man kan lägga en röst/dag)

Fortsatt trevlig helg! :-)

Postat av: Agnes

fin rumpa :) nee, men fint alltihop! jag är väl inte seg???!!! grönan *längtar*

2007-05-06 @ 20:10:18
URL: http://enoimreh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback