Sista Sportlovsdagen

Nu har mormor åkt hem. Tråkigt, men det var ju kul så länge det varade. I torsdags var jag, mormor och Filippa på bio och såg Natt på museet. Den var faktiskt rätt kul, men eftersom Filippa vad med blev det ju dubbat... På fredagen åkte jag, mamma, mormor och Filippa till Kista galleria och shoppade lite.  Jag köpte en röd klänning från Gina tricot och ett halsband som också var därifrån. Jag fick ju ett presentkort på Gina från mormor så det gäller att passa på!
På lördagen - Igår - Åkte mormor hem på morgonen, men det roliga var inte slut. Jag ringde Julia och hon kom fort som vinden, haha. Vi spelade lite Monopol, gjorde 1000 listor, ritade, köpte godis... Innan jag fortsätter måste jag bara varna alla som läser detta:
Ät inte "Söta katten", "Salta katten" eller "Vinter katten"! Det är det äckligase godiset som finns! Julia och jag testade det, men det vad superäcklig lakrits med typ nån äcklig mint i, så vad ni än gör, köp INTE det!
Så, nu kan jag fortsätta. Julia sov över hos mig, och vi tittade på Andra chansen, käkade godis och hade det mysigt... Eftersom båda är kvällströtta blev det inte så sent, som kanske alla fattar....hehe.
Idag var jag med Julia (Som kanske alla fattar också...) ocg Agnes(Wohoo, superkul att träffa Agnes!) . Vi åkte till Vällingby och köpte gråa linnen och vita hårband till DARINKONSERTEN!! Det är inte alls långt kvar, bara 2 veckor!
När vi kom hem till Agnes - Det var bara jag och Agnes, Julia hade åkt hem, eftersom hon kanske inte tyckte att Darinkonserten är världens intressantaste grej - Fixade vi massor till konserten. Först höll vi på med Darins bok, och sen skrev vi I <3 DARIN på linnet och <3 DARIN <3 på hårbandet. Det blev superfint! (Bara att det stod helt snett på mitt linne, men det ska vi inte skriva om nu... ) Vi köpte till Sofia med, men lite mindre storlek, eftersom hon är lite mindre... Nee, förlåt Soffliz, du är en stor flicka. ;)

Men nu sitter jag här, sista dagen på Sportlovet, det har gått så himla fort! Imorgon är det skola... *suck* Men tur att man har något att se fram emot! (DarinDarinDarin)

Hejdå alla människor,
Kram Rebecca
.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Nejmän vilken fin layout du har!! vem har fixat den?? ^^

älskar dig <3<3<3

Postat av: Rebecca

Jaa, vem kan det vara? ;)

2007-03-06 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback