PartyParty

Längtar tills ikväll! Det kommer bli toppen på Sofias fest! Synd bara att inte Ella och Viveka kunde komma... Men det blir säkertroligt utan dem, alltså, inte för att vara taskig mot dem eller så...  Äsch, det där lät lite konstigt. ;) Det kommer bli superkul!
Kolla in denna tårta, ser den inte smaskig ut?

Mamma och pappa är på IKEA, och ska köpa lite nya saker till mitt rum nere i källaren! Bland annat en ny säng och ett skrivbord. Jag kunde tyvärr inte följa med, eftersom jag har fullt upp i mitt liv för tillfället (Jag ska till Vällingby)
Så just nu har jag ingen säng... Jag hoppas kunna sova i mitt nya rum i natt! <3

Vi ses,
Rebecca


Kommentarer
Postat av: elinåår

å jag vill se ditt rum nu!!

2007-04-03 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback