Nya vårlayouten!

Nu har jag en ny layout på min lilla blogg! Den är lite "vårig", och jag vill ha vår nu, så det passade bra, tyckte jag. Det var egentligen Agnes som fixade  allt, så tack så jättejättemycket, kompis <3
Men vi hade det kul idag, Agnes och jag. Vi fixade med Darinboken, det är bara 19 sidor kvar i den! Och hör på det här: Det är bara 12 dagar till konserten!! Woow... Men asså stackars Elinor och alla andra som inte gillar Darin, jag prata om konserten hela tiden. Men det får de stå ut med tills konserten är över... Men då kommer jag ju också att snacka massor... Hehe, slutsats: Om man är kompis med Rebecca får man stå ut med Darinprat, så det så.
Men ååh, vad jobbigt, jag fattar inte hur man fixar bilder på bloggen!! Jättejobbigt, jag kunde det ju en gång, men nu fattar jag inte hur jag gjorde! Agnes visade mig ju hur man gjorde, men jag fattar inte!! Min blogg kommer bli supertrist, för DET FINNS JU INGA BILDER!! Jag har hållt på jättelänge men jag kan inte!! Nej, nu orkar jag inte mer...

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: elinåår

jaha va rrrrroligt;)

2007-04-03 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback