Lista

Här kommer en liten lista som jag hittade


Kläder
Vad har du på dig idag:
Ett par blåa jeans, en skoltröja, en svart t-shirt, och så underkläder såklart ;)
Vad använder du just nu för skor: Mina blåvita ballerinaskor från förra året
Favoritfärg på kläder: Rosa, gult

Senaste person som

Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Ehe...
Du gick på bio med: Mormor och Filippa
Du gick på stan med: Mamma
Skällde på dig: Det blir mamma det med... ;)

Senaste
Låt du hörde:
Nån konstig låt på p3, eller nåt
Film du såg: Detta är lite pinsamt, men High School Musical (Sluta mobbas)
Mat du åt: Pizza
Kram: Filippa tror jag
Puss: Vet inte...
Tanken: När ringer de?
Känslan: Ganska glad
Glädje: När jag hittade den här listan ;) 
Dröm: Kommer ärligt talat inte ihåg 
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Gången du sov: Under natten (?)

Personen du fick sms av: Elinor
Saken du köpte: En glass :D


Kommentarer
Postat av: hemkunskaps-granne

nämen hahahahahaha senaste sms:et;)
jag såklart:D
<3

2007-04-03 @ 20:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback