KONSERTEN

Japp, då var det dags att skriva lite då. Alltså, jag hinner typ inte skriva något i min lilla blogg, jag har fullt upp hela dagarna! Men jag ska i allafall försöka berätta lite om vad som har hänt i mitt liv ;)

DARINKONSERTEN
Woow, jag blir helt... pirrig varenda gång jag tänker på det! Det var bäst, helt... det GÅR inte att förklara, det kommer bara låta helt knäppt. Darindarindarin, han är bara helt otrolig, helt fantastisk, helt underbar! <3 Vi stod i kö från klockan 2 på dagen, och efter några timmar - när klockan var halv 6 - var det insläpp.
Vi hade väldigt mycket tur, så vi kom på andra raden! Oooo, det var så himla roligt! När han kom ut på scenen fick man värsta kicken, och han ba sjöng då himla fint och dansade så bra och allt var bäst!
Vi stod liksom lite på ena kanten, och när han gick till "våran" sida av scenen, och kom så himla nära, det var så cooolt! Jag tror att han tittade på mig en gång, haha!
Åååh, jag kan orkar tyvärr inte skriva så noga om varenda detalj, men hoppas alla fattar hur bra det var <3




Men nu ska jag skriva om något annat.
Det var roligt på dansen igår. När vi skulle sjunga "Amazing" var vi inte så jättebra, tyckte lärarna, så Lottie, dansläraren, sa så här:
 - Har ni nån gång sett Darin sjunga en ballad? Så ska ni sjunga!
Alla ba: Ja. 
Jag ba: JAA!
Alla: Men asså Darin suger, han är fett dålig, och blablabla, *hatahata*
Jag: *älskaälska*
Lottie märkte nog det för hon ba: Rebecca, du får gå kvar i den här gruppen även fast du gillar Darin.
Hehe, det var lite smått pinsamt...

Så, det var lite...
Hejdå
Rebecca

Kommentarer
Postat av: elinåår

MEN BLÄÄÄ
(INGEN KOMMENTAR FRÅN MEJ)

2007-04-03 @ 21:04:15
Postat av: elinåår

lalala fin blogg fin blogg!! men aaah!!!
herregud de står darin!!!! de där var minsann mitt sista inlägg i din pestsmittade d*rin blogg usch å fy!

2007-09-20 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback