Kom nu vår!

Nu är jag verkligen trött på det här jobbiga, fula, blöta, trista vädret! Nu tycker jag faktiskt att det ska bli vår! Så fort snön har smält, så blir det  något knäppt höstväder! Typ regn! Faktiskt tycker jag att detta borde få ett slut. Så, nu har jag sagt det, är det ingen som håller med mig?
Därför lägger jag in en liten fin vårbild, så alla som är trötta på vintern kan titta på (Och alla andra)


Spring


Men jag var ju på stepp idag. Fatta att det bara var 3 personer om man räknar med mig! Jag tycker lite synd om Elin, hon fick dansa själv  med Sandra tills Julia och jag kom inspringande från skolan. Det känns lite synd att vi missar en halv lektion, men det var ju sista gången på Hemkunskapen, så nu kommer vi komma i tid!
Sanrt ska jag gå till pianot, det ska bli kul som vanligt! Kerstin är verkligen så himla snäll, hoppas vi får börja i den nya boken, Tema Tangent 2...
Nu ska jag öva lite mer på pianot, vi ses

Ha det bra,
Rebecca        <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

vill också ha vår <3<3 men jag såg ingen hello kitty??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback