Filippa som Paris Hilton

Nu är det helg igen! Härligt att slippa skolan i några dagar. Igår var jag med Julia innan dansen - Som vanligt - och vi gjorde Extreme Makeover på min lilla, gulliga syster: Filippa! Det var ganska kul, hon blev som värst lilla "Mini Paris Hilton. Kolla in ett litet smakprov från bilderna vi tog:

               

Hehe, väldigt het! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Filippa fyller ju år imorgon, så familjen Olofsson/Wassenius ska komma på "En dag tidig födelsedagsmiddag".  Jag har hjälpt mamma lite grann med att fixa middagen. Men jag måste bara berätta en kul grej som vi fick göra på dansen igår. Vi fick dansa värsta "afrika-dansen" det var superkul!
Nu ska jag gå och göra nåt,

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Jullis

åh filippa är så himla söt på dom där bilderna <3
ha de bra
kramar julia

2007-03-10 @ 15:56:40
Postat av: Agnes

gud vilken heting!!
<3

Postat av: elinåår

åå så sött, jag vill åsså ha en lillasyrra:)

2007-04-03 @ 21:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback