Blandat snack

 Hej alla! Jag har inte varit inne på ett tag nu, så det har inte blivit av att jag skrivit så mycket... Men nu kommer då en liten uppdatering av vad jag håller på med. Egentligen har det faktiskt inte hänt så jättemycket förutom att det bara är 3 dagar kvar till konserten nu!! Woow alltså, det kommer att bli så himla, himla, himla rooligt! - Måste ha mina lyckotrosor då!!  ;) <3
Snart ska jag gå till pianot, vi spelar en jättefin låt som heter Sommarsång. Den är fin, men svår. Vi måste redan börja öva till uppvisningen... Samma sak med dansen, det känns faktiskt som om det börjar närma sig, det är ju inte så superlångt kvar till Kristi Himmlesfärd.. Eller joo...
Vi ska ha ett NO-prov nästa vecka!! Och jag som typ inte fattar ett smack av joner, elektronparbindning, atomnummer, H2O, koldioxid, bläbläblä! Det är verkligen typiskt Peter att sätta in en fråga som inte ens hör till ämnet, och ba:
- Men det här skulle ju alla kunna!
Jobbigt alltså...
Men nu ska jag vara med Agnes och Sofia en liten stund innan pianot (Och det är fortfarande ljust ute!!!)

Kram
®©


Kommentarer
Postat av: elinåår

tycker inte om de där andra du skrev med fet stil:(

2007-04-03 @ 21:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback