Uppdatering

Jag har inte skrivit på ett tag nu igen, det känns inte bra... Fast det är ju sommarlov nu, haha.
Ja, glad midsommar i efterskott till alla som läser min blogg. På midsommarafton kom en himla massa folk till oss och vi hade det väldigt roligt. Anna och Andreas kom, och Michaela och Malin och deras familjer. Vi gick till Björkan och dansade till runt midsommarstången... Fast jag tror inte att nån såg oss ;)
Jag träffade iallafall Jossa en liten stund. Trevligt, trevligt. Och det bästa av allt: Inget regn!

Idag har jag och mina fina systeryster haft lite skönhetssalong i vårat stora badrum nere i källaren. Det var kul, vi hade massa krämer och inpackningar och ansiktsmasker och grejer ;)
Snart ska vi åka till en restaurang som heter Ålstens Brygga och äta middag med A + A. Det ska bli mysigt, jag gillar det stället! Det är en brygga som man äter på, eller man äter inte själva bryggan men man sitter där vid vattnet. 

Nu måste jag sluta, datan är helt knäpp! De går himla trögt att skriva, och blir den galen och bara "åker iväg" av sig själv, typ så här: ttttttttttt

(Måste trycka superhårt)

Hejdå. <3
  

                                                                                            

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback