Nyheter

Äntligen sommarlov! Men idag är det regnigt, så jag sitter här inne och bloggar...
Innan jag skriver något annat, så är et dags för riktigt goda nyheter: 

Rebecca (s mamma och pappa)  har köpt ett elpiano!

Wihi, äntligen kan jag spela ordentligt utna att behöva flytta upp och ner på min lilla fjuttsynt! Det är ju begagnat, men herregud! Vem bryr sig? Huvudsaken är ju att det funkar, och det gör det! ;) Åh, jag är så glad!

Men nu till lite sämre nyheter:

Rebecca ska till tandläkaren idag och dra ut en tand!

Ja, nu är det dags att dra ut min sista lilla minimjölktand... Det har ju växt en tand uppe tandkökttet, och den kommer fortsättaväxa där uppe om jag inte drar ut mjölktanden (Som inte ens är lös..) Jag fattar inte att jag är så himla sen med att tappa tänder. Alla andra hade typ tappat alla sina i fyran..

Det var allt från nyheterna idag,

Ha det bra,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Agnes

vilken söt layout! superfin! :)

Postat av: Rebecca

Haha, tack! Lite somrig och fin tyckte jag!

2007-06-20 @ 12:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback