Invigningsfesten, Grönan och Pianouppvisningen =)

Ojoj, jag är inte alls aktiv på bloggen nu för tiden... :S Men jag har ju en anledning, det är ju sommar ute. Då sitter man ju inte vid datan. Jag kommer nog inte heller vara så aktiv på sommarlovet, men jag ska försöka skriva nån gång då och då...
 NU HAR VI HAFT BÅDE INVIGNINGSFESTEN OCH VARIT PÅ GRÖNA LUND!
Synd att Jossa blev sjuk, men bra att hon va med på ceremonin! Det var så himla fint när vi satt i Agnes trädgård och hade tänt ljus mitt i natten <3 Älska

Och Grönan var så kul (Utom att Jossa inte var med <3) Jag åkte typ allt! till och med (Trumvirvel) FRITT FALL!
Wow, riktigt stolt faktiskt. Sen åkte jag också Bergochdalbanan 4 gånger, Vilda musen, Kvasten, Nyckelpigan,  Vikingaskeppet, Pop - Expressen, (Fjåååårtis) Lustiga huset, Blå tåget, Kärlekstunneln och massa kul saker! Till lunck åt vi Fish 'n' chips. Det var gott, men Agnes spillde ut lite...
Men det var så kul! Markoolio var där också, och dessutom fick vi gratis glass eftersom det var nationaldagen. Men gult och blått strössel och sveriges flagga...

Idag ska jag, Agnes och Sofia ha pianouppvisning! Hjälp, jag är jättenervös. Jag kommer få värsta blackouten mitt i låten och ba: Vad kommer nu, C? Ne, det kommer gå superbra, Lycka till tjejer! Hoppas Julia kommer och tittar, så jag får träffa henne en sista gång innan hon åker till U.S.A.

SKOLAVSLUTNING 15/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback