Hemma igen

Ja, först vill jag bara säga att jag inte skrivit så mycket för att jag har varit i Spanien.. Glömde kanske kskriva det på bloggen, men så var det! Hur härligt som helst, varmt och soliga nästan varje dag. Kusin-Elias var också där, han var supergullig! Har tyvärr inga bilder därifrån nu, men det kanske kommer när jag har lärt mig hur man laddar in bilder till datorn från min mobil ;)

Men det är skönt att vara hemma igen, bara att vädret är riktigt dåligt! inte kan man bada här, inte... Igår var jag med Julia, det var roligt att träffa henne igen. Jag pratade med Jossa i telefon också, det blev ganska länge... ;)
Måste prata med Agnes och Sofia innan jag blir galen av längtan, haha. Ne, men Agnes och jag måste ju gå på Harry Potter och Fenixorden tillsammans!

Men först:
KRYSSNING!
På söndag ska hela familjen på en kryssning till Helsingfors! Pappa jobbar ju nästan hela sommaren, men han kunde ta ledigt några dagar, så då tänkte vi göra något kul när han hade semester. Vi ska åka med Silja Serenade och den är fett stor! Det finns massa restauranger, pooler, lekrum (tjoho) spa, shoppinggator, dator, playstation och massa annat! Det ska bli väldigt kul, det är ju första gången också..

image37

Ha det bra alla,
Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback