Filippa ar bast i varlden - Filippa ville att jag skulle skriva det som rubrik, sa nu far det sta sa...

 Ah, vad sur jag blir... Jag hade skrivit att langt inlagg om massor med intressanta saker, och sa klickar jag bort det! Irriternade.
Men i allafall, annars ar det superbra har nere, men jag saknar kompisarna och pappa saklart. Idag ska mamma, Filippa, mormor och jag aka till en liten stad i narheten och titta lite. Roligt, roligt. Det finns jattemanga sma ministader har i Tjeckien, dom ar sa gulliga...
Igar fick vi pannkakor till frukost som Babi, gammelmormor, lagade till oss. Hon ar sa snall och lagar varldens godaste mat! - Mamma lagar ocksa varldens godaste mat, haha.

Imorgon ska vi kanske ta bussen in till Prag och shoppa, eller mammas kusin Daniela kanske kan skjutsa oss in dit. Annars far vi ta bussen.

Hoppas alla har det bra dar hemma. Sta ut, Julia, det kommer nog hem nagon snart... Inte jag, men nagon annan.  :)

Pussochkram,
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jullan

hihi, åå jag hoppas de!! gu va kul att åka till prag, de ska ju vara jätte fint säger mamma hihi! Hon tyckte vi kunde åka till tjeckien någon gång för att de ska vara så fint ;) oj vilken konstig mening de blev aja.. shoppa loss nu xD PUUUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback