Första advent

Hejsan hejsan! Jag kom hem från Solna för ett tag sen, det blev lite julklappsköp. Fast inte så himla mycket, en grej som jag skulle köpa fanns inte. Får fixa det senare. Men åh, det är december nu! Snart är det jul, jag längtar så mycket! Jag älskar julen, vem gör inte det, liksom?
Men nu sitter jag här hemma framför datorn, som sagt. Jag har faktisktgjort lite läxor den här helgen, Jag är nästan klar med engelskan, men vi ska ha redovisning imorgon... Sen ska jag ju lämna in en bokrapport av "I taket lyser stjärnorna", och jag har bara läst ca 10 sidor i den. Men det kommer gå jättebra ändå, hoppas jag.
Igår var jag på adventskonsert i stadshuset, Blå hallen. Agnes och alla andra var jätteduktiga, men det var så himla synd om hon som svimmade.. Läskigt asså, jag skulle bli jätterädd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback