Dansmåndag

Så var det måndag igen.

Mentor - Alla satt och pratade med varandra.
SO - Vi fick börja med grupparbetena. Jag fick bästa gruppen; Sofia, Julia och Mette. Vi ska jobba om Frälsningsarmén.
Musik - Vi fick tillbaka våra prov, MVG. Sen fick vi öva in en låt och sjunga för varandra.
Lunch - Köttgryta med ris.
Engelska - Redovsningar. Det gick ganska bra för mig tror jag, jag kollade inte i pappret allt för mycket.
Idrott - Vi fick lära alla danserna som vi hade gjort. Det gick väldigt bra, alla klarade det till slut.

Det var kul på dansen idag tycker jag. Vi fick göra en jättesvår grej som ingen fattade, men jag klarade det faktiskt sista gången ;) Det gick bra på tåspetsarna också, men det gör så himla, himla ont efter ett tag. Stackars Julia, hon började blöda! Åh, det har jag aldrig gjort, hon har det två gånger.. Scary.

Mamma är i Kista och Snackar med jultomten = Köper julklappar. <3



Kommentarer
Postat av: Agnes

åh vad duktig du är :P! stackars jullan...

Postat av: Sofia

fiiin bild

2007-12-08 @ 22:42:09
URL: http://soffliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback