Today

Först måste jag bara säga att Step Up var superbra! Man vill bara dansa när man ser den, förlåt om jag skulle se den med nån av er Agnes och Julia. Jag kan gärna se den igen!
Idag shoppade jag och mamma lite saker till skolstarten. Det blev lite blandat för mig. Två tröjor och två klänningar.
 
Ikväll ska vi träffa Anna och Andreas. Kul, jag har inte träffat de på ett tag, inte Andreas iallafall.
Imorgon börjar skolan också.. Det känns lite hemskt att säga att det ska bli lite kul att komma tillbaka efter lovet. Men det är typ bara kul första veckan, sen vill man ha lov igen. ;) Andreas ska ju börja 6:an imorgon, han är nog pirrig. Det var jag, kommer jag ihåg.

Det här inlägget blev inte så värst roligt, men jag har inte mycket med att skriva.

Kram,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Jullan

men gu, de är helt lugnt att du kollade på filmen :) va bra att den var bra, ja då kanske vi kan se den together en annan gång :D vi ses imorgon, loove you

2007-08-19 @ 16:26:50
Postat av: Agnes

ja, gud det är helt lugnt! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback