Saknar dansen

No-provet idag. Jag hoppas att det gick bra, det kändes helt okej, men Peter Bohman krånglar alltid till alla frågor så man inte fattar... Vi hade bara tre alktioner idag, NO, Svenska och Matte. Så nu sitter jag hemma och tar det lungt medan jag väntar på att Agnes ska ringa. Hon slutar tyvärr en timme senare än mig idag, men när hon har slutat ska vi och Sofia fixa till spökrundan på lördag. AJ, jag fick typ ryckningar i mitt ena öga, irriterande.
Idag blåste det jättemycket, jag hade min jacka för första gångan på vääldigt länge. Snart blir det vinter, uuuh.

Men åh, jag längtar till dansen jättemycket! Fast personligen så tycker att det är lite roligare på vårterminen, när vi uppträder på MAXIM.

image54
Dansgruppen <3
Övre raden fr. vänster: Bea, JAG (Ser såklart fullt normal ut!), Rebecca N, Anna
Nedre raden fr. vänster: Michaela, Julia, Olivia, Elin
Liggade: Pia

Detta var då "Lilla showcasegruppen" haha. Alla ser lite roliga ut... XD Bilden kanske ihnte heller är den bästa, mamma tog den ju när vi var på scenen...


Kram kram,
Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jullan

såå het man kan vara alltså hihi xD mm, I miss the dance to, soo
mutch. Men nästa veckan börjar allt och agnes i showcase! Lööööve you

Postat av: elinåår

herreguud! du har smink, fett emo^

2007-09-20 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback