Lycka till på söndag, tjejer!

Äntligen helg! Det känns som om vi redan har gått i skolan typ en månad fast det bara är en vecka.. Det är verkligen jättejobbigt i skolan redan! Vi ska ha NO-läxförhör på tusen saker redan på tisdag, och det fick vi reda på idag. Dessutom ska vi ha nåt himla G-test i matte nästa vecka. Jag orkar inte, det är så himla jobbigt!
Men nu ska jag inte skriva om sånt..
Agnes ska ju söka in till Showcase på söndag! Hoppas verkligen hon kommer in, det skulle vara så himla roligt om vi gick alla tre ju! Det var så synd om Anges och Jossa som inte kom in förra året, men nu tror jag att Agnes har störra chans eftersom hon har gått på musikal ett år. Filippa ska ju söka till musikal, jag håller såklart tummarna för min syrra också! LYCKA TILL BÅDA TVÅ!
Annars händer det inte så mycker hos mig just nu...
Det blev inte så roligt inlägg den här gången, hoppas det går bra ändå.

Ha det bra,
Rebecca

Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, tack så mycket!! hoppas hoppas! älskar dig, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback