Idag och igår

Idag har jag inte gjort så mycket... Vi var en stund på Stadium vid Coop forum och köpte lite gympaskor och sånt till Filippa. Själv hittade jag att par mjukisbyxor som jag ska ha på dansen - Längtar så himla mycket tills den börjar - och kanske på gympan i skolan... Usch. Skolan börjar ju i övermorgon.
Filippa och jag ska vara ensamma ikväll. Mamma och pappa ska på middag hos några kompisar till de, så vi stannar hemma. Agnes och Soffliz skulle visst också vara barnvakt idag, haha. Men vi kommer säkert ha det jättemysigt, Filippa och jag. Vi har hyrt STEP UP, åh äntligen får jag se den. Jag vet inte om Filippa vill se den, men hon får stå ut helt enkelt.

Igår var jag på Ung08 i kungsträdgården med Agnes. Det var väldigt roligt fakiskt. Det fanns massa tält som man kunde göra massa saker i. Vi tog en stor SL-tatuering, tog låtar från Sony Ericsson-mobiler och fick en tidning som hette Piraja. Sen köpte vi glass också, jag tog hallonsobet och lakrits. Sen gick vi hem till Agnes och hon hjälpte mig att fixa lite nytt och fint på min blogg. Tack så mycket!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Var så god ;) Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback