Converse och smällbär

Nu är då alla andra på väg till Sofias land, Svartlöga. Inte jag. Istället får man sitta här hemma och vara deprimerad.. Ne, jag är jätteglad för de andras skull såklart. Igår var jag med Agnes, Sofia och Julia. Vi åkte till Brommaplan och shoppade lite mat till Svartlöga. Sen gick vi till McDonald's och tog en McFlurry. Den är så god, det är lungt godast med smarties... Eller förut när det fanns lakritssmak, då var den så himla god, men nu har de tagit bort den! Jag fattar inte varför! Jag avgudade den ju!
På kvällen träffade vi Jossa som hade kommit hem, det var roligt, men Agnes stod på Sofias "spång" och kanstade smällbär på oss, haha. ;)
 En bra sak ( Man måsta ju vara lite positiv i denna mörka tid, heh ) är att jag har fått ett par converse av mormor! Tack så jättemycket! <3




Kram,
Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback