Blandat by Rebecca

Hejsan! Har inte skrivit på några dagar nu, Agnes tycker att jag inte har skrivit på superlänge bara för att hon skriver typ 7 inlägg per dag.. Jag försöker skriva så ofta jag kan.

HELGEN
I helgen var jag med Julia. Det var meningen att vi skulla sova över med Elin också, men hon kunde inte. Men vi hade jättekul ändå.. Allså, jag menar inte att det var roligare UTAN Elin, jag menar bara att det var kulm det är ju alltis kul att vara med Jullan. Allafall, vi bakade äppelkaka med våra trädgårdsäpplen.. Sen bjöd vi Anna, Filippa, mamma och pappa. Supergott. På eftermiddagen cyklade vi hem till Julia med alla min sova-övergrejer, haha. Julia fick ha hela mitt täcke på sin pakethållare! Vi hyrde film på VIDEOFILM STOCKHOLM (Och det var jättejobbigt att cykla dit, det var bara uppförsbacke hela vägen!) Det blev Fame och Step Up - Igen - Dansgalningar som vi är ;)
Step Up slår alla filmer! Ny favoritfilm? På kvällen var vi på kräftskiva på Julias gata. Det var jättekul, men lite pinsamt:

Granne 1: Där är ju Julia!
Granne 2: Jaa, men vem är den där mörka tjejen som hon står med?
Granne 1: Vet inte, henne har jag inte sett förut...

Igår pluggade vi mest NO, vi har ju prov imorgon...

IDAG
Var jag i skolan som vanlig. Tyvärr var Jossa sjuk, men hon sa att hon kommer imorgon. Efter skolan var jag med Agnes och Sofia. Vi pluggade NO, och var jätteduktiga tycker jag :) Sen planerade vi en spökrunda som vi ska göra för småbarnen på lördag. Då är det kräftskiva på gatan! Sofia bor ju inte på samma gata som mig ock Agnes men hon ska ändå vara med och spela spöke, haha.
Nu är jag hemma och mamma har förhört mig på NO:n en sista gång idag. Jag tycker att jag kan det bra nu, jag är inte så himla pirrig... än.

Men Agnes har inte ringt mig om Showcase än! Hon sa att de skulle ringa idag och säga om man hade kommit in eller inte, men hon har inte ringt mig heller! Varje gång telefonen ringen blir jag helt pirrig, fast det inte ens handlar om mig, hehe. Juste, det gick bra för Filippa också, men alla kommer ju in på musikal. De ska ju bara kolla vilken grupp man ska gå i.

Så, nu har jag skrivit ett jättelångt inlägg, lite jobbigt att läsa kanske, man jag behövde skriva av mig lite.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Wihi! Vad kul att du har skrivit igen! Du MÅSTE ju inte skriva ofta men det är ju så roligt att läsa din blogg, så man vill läsa MYCKET ;) Åh, dem från showcase har inte ringt än :S Hmmm... jaja, nån gång får jag väl reda på det hoppas jag.
PUSS & ÄLSKAR DIG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback