Back to school

Tillbaka till skolan igen. Igår var vi bara i skolan i typ en timme, så det var inte så jobbigt. Våran nya mantor heter Rickard och är helt okej. Fast mentorsgruppen är lite...
Idag fick vi reda på våra nya (över) skåp! Mitt skåp har nummer 315. Sen fick vi fadderbarn också. "Mitt" barn heter Emma och är okej. Asså, hon var blyg och sa inte så mycket till mig, men man kommer nog ändå inte vara så mycket med fadderbarnen så, jaja.
Men stackars Andreas! han fick värsta fjortisen som fadder! Tycker faktiskt lite synd om honom..
Juste, vi fick reda på våra nya scheman också. Helt okej utom en sak som INTE var okej! på torsdagar slutar vi 16.00, så jag och Julia kommer nog inte kunna gå på steppen! Alltså, steppen börjar också 4, så vi kommer bara kunna vara med på halva lektionen. Vi måste ringa till Sandra imorgon och prata allvar, eller hur Julia? ^^
Sen fick vi reda på lite saker om UTÖ som alla 8:or ska åka till 5-7 september. Det ska bli jättekul, jag längtar faktiskt lite grann.
Det var nog allt som vi fick göra idag, men imorgon är det hårda bud som gäller: Jobba efter vanliga schemat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback