Äntligen hemma ^^

Nu är jag hemma efter 2 härliga veckor i Tjeckien och Malmö... Allt var toppen utom "Den lilla olyckan"... Men nu är jag frisk igen och att är bra! träffade Agnes, Julia och Sofia igår, det var väldigt längesen vi sågs så det var extra kul då. Jag, Agnes och julia åkte till Ängbybadet en stund och hade det skönt - Bara att det blev molnigt när vi kom typ...
Idag kommer Jossa hem! Längtar efter henne jättemycket. Men åh,
JAG KAN INTE FÖLJA MED TILL SVARTLÖGA!
Jag är är himla ledsen, vi som hade bestämt allt och så, och sen kom allt med skulhusen och det ivägen... Typiskt.

Och snart börjar skolan också, ojoj. Det har gått så himla fort...

image38

Skolavslutningen 2007 - Vi hade hela sommarlovet kvar när denna bild togs...

R


Kommentarer
Postat av: Agnes

ÅH vilken fin layout! Jättesöta ju! Det är verkligen synd att du inte kan följa med :( Men nästa år !! Älskar verkligen den där bilden <3 Pussar och kramar

Postat av: Rebecca

Tack! Jag gillar också bilden, den ser så somrig ut tycker jag... ;)

2007-08-13 @ 11:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback