Partydags!

Åååh, härligt! Nu är det 4 hela dagar utan jobbig skola... Så skönt! OCh idag ska Elinor ha fest, det kommer bli superkul! Jag, Josslis, Jullan och Soffliz åkte till V- by och de fixade present till Elinor. Jag säger inte vad, ifall Elinor skulle råka kolla här eller något. ;) Agnis kunde tyvärr inte hänga på, hon har ju musikal idag. Imorgon har vi extrarep på dansen,  det börjar ju närma sig nu... Den är från klockan 14.45 till - håll i er nu - 20.30!! Woow, det är så länge! Men alltså, vad gör man inte för att allt ska bli perfect på MAXIM? För övrigt såg jag Maxim - slöjdläraren- på tunnelbanan igår ;)
Nu har jag en liten fråga:
Om det är nån som möjligtvis råkar ha noter till Pirates of the caribbean-låten, så får ni mer än gärna kopiera dem till mig! Det var en på dansen - Pia - som kunde spela den, och det var bara så coolt! Det lät så häftigt!! Så, det skulle vara snällt... <3 ;)


                                                                                               M a x i m
                                                                                     
pussochkram,
rebecca <3


Kommentarer
Postat av: elinåår

men hoppsan jag sååg^^:)

2007-09-20 @ 19:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback